Nov 5, 2009

"Adik La....."

Aku ni..keje 8pg-6ptg....maghrib baru la sampai rumah....
Kesian putera aku sorang tu....selalu kena tinggal ngan nenek dia(thanks ma tlg jaga zarif).
Mlm la waktu yg ada utk dia bermanja ngan aku.Zarif suka sgt patung Pooh...kalau xde mmg xleh tidur la jawab nya...satu lg...puting....dah mcm kembar dah...
Aku ngan husband pun dah blurr dah mcm mana nak buat supaya zarif ni xrindu sangat kat pooh ngan puting dia tu....
Aku usik la dia kata baby jer main pooh n hisap puting...hehehe.Zarif ni pantang tau kalau org kata dia baby....dia ckp...dia dah besar...kena panggil dia adik.....xpun zarif,jgn panggil baby xmacho!!haha.
Aku mmg suka sakat dia...time kena sakat tu...mmg dia buang jauh2 la pooh n puting dia tu...marah benar org panggil dia baby.
Tapi...lepas tu ambik balik....kalau x....xlena la tidur....hehehe
Walaupun umur dia baru nak masuk 3 tahun...tp,mulut mengalahkan org tua....
Kalau tgk something tu mesti nak komen...yg best tu,komen dia blh buat aku ngan husband aku geli hati..kdg2 tu bangga pun ada jugak.
Perkataan2 yg digunakan pun....fuhh gempak beb.Cthnya..gelap gelemak.kecik tuek,asap ke'long,ketar gegar....n byk lagi la...(org kelantan paham la ni..)Aku pun xpernah guna perkataan2 tu....ish3 dasyat anak aku ni.Tapi..dialah kebanggaan aku walaupun kadang2 dia buat perangai yg blh buat darah aku mendidih....IBU n ABAH SAYANG ZARIF SANGAT2.

No comments:

Post a Comment