Nov 8, 2009

Ish...Ish...Ish...

Al kisahnya...
Aku,my hubby and my little ultraman(zarif la tu..)tgh bersiap nak mkn mlm.Around 8 o'clock gitu la.Betul2 kitorang nak suap nasi,gulp!!gelap gelita.Seluruh Tmn Suria Perdana $Sg Isap Jaya bergelap.Masa tu,byk la suara2 pontianak yg kedengaran(anak jiran aku la tu..)mengilai2..hehehe.
Hush..!!potong betul la...hilang selera aku...zarif siap mengomel lagi.."sape la...rajin tutup lampu ni..mesti nenek ni"hehehe...nenek dia kan suka jimat elektrik..
Alang2 dah jamah tu...makan ajelah.Nasib baik aku masak ayam...kurang risiko tercekik tulang...
Ala2 candle light dinner gitu...
Habis makan..jam 8.30mlm...boring duk rumah,aku ajak hubby aku keluar..baru capai kunci kete..zapp!!terang benderang...ish..ish...ish...pandai je kan?tp,aku keluar gak...gi ronda2 kat bandar Kuantan.Singgah kat Taman Esplaned...tgk keindahan sg kuantan(xindah sgt pun...).Zarif suka la coz dia suka tgk motor bot(cruise utk menyusuri sg kuantan waktu malam).Orang lepak2 pun ramai gak.Agak2 nya,rumah diorang pun black out jugak kot...huhu.Dkt2 kul 10..mata dah ngantuk,kitorang pun blah dr situ.Esok nak keje beb...kalau mlm minggu harus kul 2pg baru balik r
umah...(tgk gelagat muda-mudi di mlm minggu)...
Yg kesian nya,rumah mama aku kul 3pg br ada elektrik...kesian diorang...tidur bertemankan nyamuk...huhu.

No comments:

Post a Comment