Feb 18, 2010

Ikhlas Untukmu......

Firstly...Happy Birthday to my beloved friend~dini~0702~.Aku mmg lama dah pikir hadiah apa nak bg pada dia.Nak dijadikan cerita..one day tu..aku buka fb...saja..lalu....Aku terpandang wish list kat profile dia.Korang th apa dia hajatkan utk birthday dia?Teddy bear!!Xpadan dgn umur betul!
Haha...so,aku apa lagi..terus gi East Coast Mall....carikan teddy yg paling cute utk dia.Survey punya survey,aku jumpa yg sangat comel... colour pink..sooooo cute!xdelah besar sangat,tp still blh peluk...haha.
Kebetulan masa tu dah nak CNY...aku post hari jumaat(120210)igtkan sampai lps CNY...rupa-rupanya esok tu dah sampai dah pd tuan punya(aku dah sampai KB masa tu..)...Untuk Azzrain yg cute tu(baby dini).....aku beli towel yg mmg cun....(xtahu nak beli apa,baju mesti dia dah ada banyak)khas utk azzrain..hihi.
Pelik kan?teddy utk mak...towel utk anak!cam terbalik plak..Dini call aku kata hadiah dah sampai...tp,kena berebut dgn anak...sbb azzrain xnak towel..dia nak teddy!hahaha....sorry sayang....xkan auntie nak beli azzrain teddy...awak tu boy...mak dia pun satu...mintak teddy!!ha.kan dah kena berebut dgn anak.
Apapun......aku harap kau suka hadiah yg xseberapa tu...ikhlas untukmu.......
Nilai xpenting...yg berharga adalah ingatan dari seorang teman.Semoga kebahagiaan sentiasa melingkari hidup mu.....Itulah doaku di hari lahir mu..

2 comments:

  1. waaaaa...terharunya aku dgn post ni..apepon mekaceh byk2 bg hadiah kat aku..by da way smpai skrg teddy bear tu jd hak milik Azzrain .aku xleh sentuh lgsung.msti dia warning "bear baby la ibu,dun touch"..ish..ish...nasib aku la kena berebut dgn anak..kehkeh~

    ReplyDelete
  2. well...sapo suh wish teddy bear?hahaha....xper,baby titoo...mung ambik la kesempatan...hihihi(lepas gian)

    ReplyDelete