Aug 4, 2010

14??

SALAM....
  Ingat lagi x cerita aku pasal hamster2 aku yg sgt2 cumill dulu?Sekarang aku dah ada 14 ekor hamster.Latest,dpt 4 ekor....hihi.Semua pun comel2.Sekarang ni,aku dah ada byk experience how to manage baby hamster...huhuhu.Kalau dulu,hamster beranak jew aku kalut...skang selamba jew..huhuhu.Anak2 hamster tu pun...semakin senang dijaga.Xdelah cerewet @manja sgt cam dulu2.
  Terima kasih jgk utk aunty aku..achik!sbb sudi sedekahkan sarang utk hamster2 tu...(tq...very2 much achik!!)sarang yg sangat comel (pink lagi)hahaha.
   Alhamdulillah,sekarang kitorang dah memiliki satu keluarga besar hamster yg comel.(sampai habis idea dah nak namakan dgn nama aper baby2 tu...huhu)Saper2 ade cerita yg menarik berkaitan hamster blh la share ngan aku yer....:)
   ok lah....chow dulu...have a nice day...chill~~~

No comments:

Post a Comment