Aug 4, 2010

"P" :)

Bissmillahirrahmanirrahim..............
 Lama betul rasanya xtgk2kan blog ni.Bukan busy sgt pun cuma xsempat.hihi...ye la kan,nak berblog ni memerlukan kosentrasi dan fokus yg 100% :)
 Ermmm...spnjg 2 bulan ni xde cerita yg betul best sebenarnya...cumanya,pd 15 jun 2010...aku telah berjaya mendapat lesen P ku(hahaha.....bangga sangat,w/pun biasa pd org lain~ada aku kisah...no..no...no)Thanks to my lovely hubby coz bg semangat(duit jgk)utk aku ambik lesen kereta...hihi.love u very much!!
  Sekarang ni...aku xmahir sgt pun lagi nak drive kete manual,still terkial2 nak change gear..hahaha.selalu kena marah,salah masuk gear...huhuhu.nasib2..........tp,kalau auto..alhamdulillah la..ok jew.Semenjak dua menjak ada lesen ni.....aku la jd driver datang n balik keje.Aku drive yg auto jew...huhu(crv...wira turbo xnak!!)ngeh3~bkn berlagak,tp...seksa woooo...(sorry lalling).
   Paling jauh aku drive sejak hampir dua bulan dpt lesen ni....dari MARANG terengganu ke KUANTAN!!huhuhu..........hubby aku paksa...waaaaaaaaaaa.Dah la time tu kul 1.30pagi!Aku agak cuak jgk la nak drive jauh2 ni....xde experience beb!tp,buat selamba jew....drive jugak la....(penumpang termsk hubby aku,best jew zzzzzzzzz).Kerana terlalu berhati2 aku xmengantuk langsung...hahahha...fokus beb!Alhamdulillah,selepas hampir 3jam drive...kitorang selamat sampai ke Kuantan.yeayyyyyy!!!!Bangga gak la beb,xsangka kan blh drive sejauh tu(w/pun biasa pd korang):).
   ok lah....stop sini dulu,ada masa i conteng2 lagi...hihi.bye,see ya!

No comments:

Post a Comment